ännu en dag

Idag har jag varit ute och pulsat i snön , lika bra att passa på innan snön försvinner igen

Mina vänner tog jag med mig naturligtvis , tog några vinterbilder som jag lägger ut!




Här bor vi med sjöutsikt






Golle fundrar vad som rör sig i skogen




Frasse är bajsnödig!



nu änligen hittade jag en pinne!Då kan vi gå hem!




Nu är vi på väg hem från vår promenad, men först pratar vi lite med Lorden , han fruser säger han!



Ja nu närmar sig julen med stormsteg , men det känns inte som julefrid , det är så mycket oro i världen

så man kan inte tänka på julklappar och liknande , Erik har blivit av med jobbet som många andra , nu till jul

ingen rolig julklapp precis ! Men jag hoppas det ordnar sig  på något vis.Sara är i norge , hoppas det går bra där,

man vill sina barns bästa. Det är tur Micael trivs mrd sitt nya jobb!  Ja nu får man väl förbereda sig för idol.

Hoppas Kevin vinner , han är för härlig sjunger bra och alltid glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0