förkylningstider

 Jaha nu har man blivit förkyld , som vanligt den här årstiden ! jag har kommit på mig själv att bara gnälla , men det är inte så lätt att låta bli.Jag tycker världen blivit så konstig , bara elende , inga bryr sig om varandra alla bara roffar åt sig utan att tänka på dom som har det svårt! Hur ska man göra för att bli glad? man får nog börja skriva lite insändare och tycka till lite , annars går man bara och gnäller och sen blir det inget mer! från det ena till det andra , idag var jag till Karllsons , en affär i gåvan köpte mig ett par byxor ,lte rengörningsmedel . Tittade på tomtar o julpynt , men kom på att jag redan har för mycket fast det är roligt att handla iblad, nej jag ska börja måla en tavla istället, då kan man koppla av.
Hoppas mina barn i Söderfors, Norge o Västeråshar det bra! Nu ska den här snoriga Tanten lägga sig i soffan med
Farbror o Golle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0