Julbak

Idag tog jag mig i kragen och bakade lite julgodis , har inte känt någon julstämmning ännu , men blev lite piggare
när baket lyckades. Ska lägga ut lite bilder på mina verk.






Det här godiset var gott , det vita aär kokosbollar doppade i vit choklade, rutorna är det cornflakes o mycket gott i.






Havrekexen är ett måste till jul! Skinka eller god ost på.







Mormors supergoda  formar med nötsmet i , har jag ätit ända sen min barndom, smakar lika bra varje gång.







Golle baara väntar att jag ska tappa något!






Lilla Bell kom in en dag och blödde under tassen, hon hade skurit bort halva trampdynan, det såg illa ut
men med syster gunnels omvårdnad börjar det läka, men som synes är hon lessen för hon inte får gå ut!






Här ligger det värsta kakmonstret , tror jag ska tappa något .


Synd att vädret är så grått, hoppas vi får se solen snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0