regn, regn ,regn

 Hej nu ska jag skriva lite ,när jag tar paus i julpysslet! Det är så tråkigt väder så man får kämpa för att inte bli deprimerad.
Lägger ut lite bilder så att Sara min dotter , som jobbar i Norge ska komma i håg hur vi ser ut, med andra ord så hon inte har någon chans att glömma oss.Som ni ser så sitter jag i min fotölj och målar som vanligt, gubben letar efter potatis och Tessan tar kort på elendet. Om ni tittar på Golle (lilla hunden) så sitter han och lurar på bus! Det är Saras hun naturligtvis! Hoppas det är bättre väder i Norge, i Söderfors där Tessan bor där snöade , det är ju bättre en regn i alla fall.

Men man kan ju inte få som man vill jämt , man får väl mysa inne , måla lite och titta på Beck i kväll! HEJ

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! vad duktig du är som kan pyssla med bloggen! Lite fler bilder på Golle vill jag nog ha och inte lika långt mellan uppdateringarna! :) I Norge har vi det bara bra. Kom hem nu efter after ski och filmvisning. Imorgon ska jag jobba igen. Bra att jobba helg, mycket pengar förhoppningsvis. Nu blir det en dusch och sen i säng! Jag kommer inte glömma hur ni ser ut:) Sätt ut bilder bara! Sköt om er nu så hörs vi snart! Kramkram

2008-12-06 @ 23:01:23
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0