tantgympa

rTänk att man blivit tant ! varit på tantgympa i kväll, tittar när jag står där, ser jag ut så där! antagligen gör jag det

känns inte som det, men ska jag vara riktigt ärlig så känns det när jag ska ner på golvet, stel o jävlig , kommer nästan inte upp från golvet , men vad gör det. Fördelen med att bli tant är att man törs mera , man säger vat man

tycker utan att skämmas , står för sina åsikter, men blivit mera ödmjuk och något snällare.

Man ska vara rädd om sina vänner , sina älskade barn o barnbarn , år

men ändå vara den man är.

Ska visa några bilder från julmarknaden i Huddunge där jag och mina vänner anordnar julmarknad varje

år.

Farbror säger godnatt, Puss sara om du läser detta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0