tomtenissar




Den här tomten har hittat ett riktigt fynd! men den var kanske lite för stor!







Man måste ju hinna med att kissa också!








Här står gammeltomten och säger God jul! han är en rikrig linslus som ni ser!







Visst är dom söta! Jag tog en riktig lång promenad i dag,det hade frusit på så man fick gå
som på glas , det var otroligt halt. Det tyckte farbror med, han slog på arslet 2 ggr.






Så här ser det ut på kvällarna hemma hos oss , när gubben o golle tittar på Cesar!



Hoppas du ser bilderna Sara, jag vill visa dig att Golle mår bra men han längtar nog lite efter dig!
jag såg att jag missade dig på datorn i dag, det var synd ville så gärna tacka för brevet !
Men du hade INTE behövt skickat några pengar! Men då gör vi så här , jag spar dom och handlar mat med oss
när vi kommer. Tycker det låter som ni längtar efter mat? eller hur ? då ska jag baka tekakor, laga mat att ta med
köpa konserver i stora lass, Brylepuddig kanske skulle smaka?






Hoppas ni har det bra! och hoppas vi hörs av snart! pappa undrar hela tiden: Puss o kram från MAMMA o PAPPA

Kommentarer
Postat av: Thessan

vilka fula hundar :)



vad skönt att ni fick en slant, om ni inte vill ha dom så kan du ju skicka dom till mej, det gör faktiskt ingenting alls :D





Pusspuss

2008-12-22 @ 22:41:46
URL: http://agrentherese.blogg.se/
Postat av: linaa

Så söööta dem är gunnel vovvarna och FARBROR är med söööt;) hehe.



GOD JUL & GOTT NYTT ÅR önskar lina med chihuahua tjejerna

2008-12-25 @ 16:30:12
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0