snart jul

Nog måste Amme tycka det här är skönare än att åka bräda? Ja nu måste jag skriva några rader igen. Jag måste kommentera mina bilder först! De första bilderna är ju på mina djur ivanlig ordning , jag känner mig själv som ett djur snart. Den sista bilden påminner om sommaren , Amme klipper gräs , Det är väl sommar det ! bättre än att åka bräda. För tillfället är det snö här , hoppas den får ligga kvar , för då är det fint men för det mesta är det bara plask.

Nu när jag sitter här är det lungt i huset, Gubben är i stan,Golle sover i kojan och Frasse snarkar i soffan  annars är det
full fart hela dagarna.
Fast jag tycker dagarna är ganska  enehanda , inget spännande som händer ! tur jag har hundarna som behöver
ut och röra sig och det behöver man själv göra. Tur med att jag har mitt måleri , för tillfället har jag en brevlåda på beställning , ska lägga ut en bild när den är färdig. Nej nu ska jag sluta för i dag ,för antikdeckarna börjar snart.

Lägger ut några bilder som jag tog i kväll ,på min kvällspromenad.




  oj där kom linslusarna med!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej! Vad fint kort på granen! Självklart dom på djuren med! Golle e så sööt! Du är duktig på att skriva på bloggen! Jag har jobbat idag, fick ett extrapass i morgon igen! Härligt! kramkram

2008-12-11 @ 22:29:53
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0