Julmarknad

Ja idag har vi haft julmarknad i Huddunge där jag bor sen 26 år tillbaka.
 
Jo som sagt det har varit en arbetsam dag, men rolig , mycket trevligt folk inga otrevliga faktiskt!

 Jag och min väninna har haft kaffeservering , och det går alltid bra!

 Imorgon ska jag ta lite kort och lägga ut så ni får se! Ska lägga ut bilder på våra varor så kommer ni bli förvånade

 på det stora utbudet. Sitter nu och tänker på Sara ( min dotter) hon är i Norge och arbetar , det känns lite ont i

 i hjärtat när jag tänker på henne , för jäg är inte så van att dom är så långt borta , men man får väl släppa greppet

våra barn är ju stora nu! Tänkte i dag när jag var själv en stund på min egen mamma , hon var orolig för allt,

det är hon fortfarande , när jag är ute och far Då är jag 57 år och min mamma snart 90år! Men hon är gullig.

När jag kom hem i dag hade Gubben pyntat , satt upp stakar och det var ljus i adventsgranen det var fint!

Fick jättemånga blöta pussar av mina gullgrisar  Frasse o Golle ( hundar)

Kommentarer
Postat av: linaa

kul o läsa din blogg:) ser att Golle njuter av sitt nya boende =P

hoppas allt e bra kram lina

2008-11-30 @ 10:13:09
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/
Postat av: Saraa

Mamma! Ta väl hand om ungen min! Kul att pappa hade pyntat lite, han kan få komma upp och pynta vårat hem lite med;)Bra att det går bra på julmarknaden! Jag ser fram emot flera bilder! Allt går bra i Norgelandet! Kram/sara

2008-12-01 @ 18:41:02
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: gunnel Ågren

Tack för din kommentar Lina! jag är inte så van med bloggen än, men det går framåt.Det var jättetrevligt när du var och hälsade på! hoppas det inte blir så långt uppehåll till nästa träff

hej från g. Ågren

2008-12-01 @ 19:42:27
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0