Norgeresor m.m

Ja nu har dom kommit fram till Norge ! konstigt att jag inte har blödande magsår! Det började med  att dom körde fast , på vår gård innan dom ens kommit i väg, ja herre Gud!
Det är ju tur vi har en hustomte som heter Hans.
Sen hörde jag talas om att dom körde fel , fick backa nerför en backe bla, ja jag vågade inte ringa en enda gång ,var rädd för att höra elendet!
Nu känns det bättre när ni är på plats, men det var en pärs!
Här i Sverige , allrahelst i Huddunge har vi jättemycket snö ! Golle tycker det är jätteroligt att dyka under, så han nästan inte syns.
Det är så konstigt tycker han , så han glömmer bort att bajsa o kissa!

Jag ska ta lite kort på all snö i morron ska du få se Sara! kanske kommer det ett på Golle också !
Tror du att det kommer att funka bra då? Du vet hur orolig jag är! det kan jag tyvärr inte rå för det

Men mormor slår alla rekort hon . Jag var med Marita till västerås i går , så mormor fick inget svar , Tessan var ute
med hundarna, när jag kom hem var hon i upplösningstillstånd, ja så det kan vara.

Jag hoppas det går bra annars får ni vända åter hem! imorron återkommer jag!

Många pussar från Mamma


Kommentarer
Postat av: Saraa

Det är bra att du håller mig uppdaterad min kära mamma! Puss

2008-11-23 @ 20:03:44
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0