ännu en dag

ja denna dag har flugit i väg i rasande fart. Åkte till heby och handlade, sen till lunda och handlade till påsklunchen i morgon . Då är dom daglediga bjudna på påsklunch av kyrkan , jag har bla. gjort tre tårtor.



här är tårtorna som vi ska äta i morgon! hoppas dom smakar.

Häromdagen när det var stålande solsken kom pojkarna över med sättpotatis , då passade vi
på och bjöd på kaffe UTE, det var jätteskönt!



Härligt va?

Senare på kvällen var vi upp til råksjön och tittade lite , man måste passa på att
titta och följa med när våren kommer med stormsteg.



Så dan här vacker utsikt möts man av när man kommer upp till sjön.



Det här är Maj o Hans sommarhus som ligger så fint på sin lilla ö, har lust att
måla en tavla så småningom.



Ännu en fin bild på Maj o Hans hus, hoppas man får vara skapligt pigg så man
får leva o bo på detta vackra ställe!

I går när vi gick här och skrota , svängde det ner en vit flott bil , jag tänkte vem kan det vara?
Ur kliver det en ung man, lång och rakad på huvudet. Sen såg jag att det var Jhon Saras ex.
Det var så roligt att han tänkte på oss när han hade vägarna förbi, man kände ju honom i så
många år.



Här är Jhons bil , riktigt fin.



Här ville han inte vara med på bild , men jag lurade honom till slut!

..

Ja det var en trevlig stund vi hade , pratade lite gamla minnen mm. Kul att man
kan vara vänner med dom man träffar under livets gång och inte vara osams,som
är så tråkigt. Man måste försöka acceptera varandra för den man är. Man kan ju inte
älska alla människor, och inte bli älskad av alla ,men man får ta varandra för vad man är.

Idag är jag trött efter dagens vedermödor, ska försöka komma i säng skaplig tid. Sitter
alltid uppe sent och tittar på Animal Planet till tolv , då blir jag trött dagen efter.
Ska försöka hitta en gullig bild att avsluta med. Sov gott alla barn o barnbarn.



denna bild tog Krister när vi satt ute och fikade , den kallar jag frihet! klarblå
himmel och människor på väg till sitt drömmål kanske?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0