Blåsippor

Ja idag har man varit till Skultuna och hälsat på mormor ( min mamma) ,det är så roligt att hälsa på henne
för hon är så klar i huvudet,kommer i håg allt , fast kroppen är väldigt klen hon väger bara 46 kilo.
Hon fyller 90 år snart , hoppas hon är pigg då så vi får fira henne riktigt.
När jag åkte hem började det regna ,jag som hade hoppas på sol , men den kommer väl tillbaka får
jag hoppas!
Var ute och gick med mina vänner i går , hade kameran med mig som vanligt , tog ett riktigt vårkort!



Nog är det riktigt ögongodis! Nu  måste det vara på allva VÅREN är här!

 
Ännu en vacker bild från " min väg där vi brukar gå.



Måste titta på lite sommarbilder och minnas dom fina stunderna , och hoppas
man får vara med om många fina stunder att minnas.



Här är tre snygga grabbar som ska på party! han i mitten är snyggast , för det är mitt barnbarn
det har nog gått åt lite gele för att håret ska stå



När vi plockade 140 ölburkar hittade vi ett antal flaskor efter suputen, måste vara ett
helvete att vara alkis!




Min älskling funderade vart jag tog vägen, så jag ska snartumgås med honon,
man måste ju hinna med alla familjemedlemmar!



Hej Sara! jag längtar efter dig ! jag bara väntar o väntar NÄR KOMMER DU!

Kram alla mina barn och vänner!


Kommentarer
Postat av: Kicki

Visst e det väl underbart med våren, krafterna kommer tebax samtidigt med solens härliga strålar...idag regnar det här men ska ta mig ut i skogen å flanera med den fyrbenta...jag e ju foder på henne så nu e det bestämt att hon ska paras i maj...känns både kul å tråkigt för nu fick vi ju ett förstapris i tävlingslydnaden å blev uppflyttade till klass 2...vill ju gärna tävla mer nu när det gick så bra!!!...sköt om er å ta rillvara på solens underbara strålar....har lyckats få en fin bonnabränna!!L...kramiz

2009-04-09 @ 10:13:05
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0