golle in life

Hej  nu är jag här igen , dagen har flugit iväg i en rasande fart. Men det har varit en trevlig dag,
Men man måste ju passa på att njuta lite ibland och inte tro att man bara ska städa o städa ( fast det behövs haha)
Varit till Heby med mina grannfruar idag , vi var in på min favoritaffär " Hela Människan) där kan man göra lite fynd.
Det har varit varmare i luften i dag , jag satt på min lilla balkong o fika , skulle ta ett kort på Golle från sidan men det
var inte det lättaste . Visar hur det blev.



Jag måste pussa plasthusse först.



Liten men kakig!



Ja det var det närmaste jag kunnde komma , med en skäggig gubbe bakom!



Måste slänga in en krokus , för vad vore en blogg utan en bild på en blomma! i morron
ska jag och kameran ut och gå , få se om våren gjort några framsteg.



Avslutar med en bild från min trappa ,på soldedgången , kl är snart 9 och fortfarande så ljust!

Nu är det bara 10 dgr kvar! kram alla mina nära o kära!


Kommentarer
Postat av: Sara

Precis en sån bild vill jag ha från sidan, men utan skäggig gubbe! Jaha så Golle e kakig?! Haha! Nu är det inte långt kvar tills jag kan adoptera tillbaka min smula! Kram

2009-04-24 @ 17:41:24
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0