Långfredag

Ja i dag är det långfredag , när man var liten tyckte man den dagen var långtråkig, men det är annat när man är vuxen, då bara rinner dagarna förbi.  I dag var mina barnbarn Micael och tina hit , pojkarna blir större för varje gång jag ser dom , lika fina varje gång.Tog några bilder.



se så vårfina dom är ! dom har satt på sommarsulor på bilarna.



Igår var vi ute och gick då träffade jag en häst som var så nyfiken, så jag stannade
och pratade med den ett tag



Vi gick igenom skogen hem , det var mycket vatten och snö kvar, men det var så
tyst, så det var nästan kusligt, som en trollskog!



När vi kom hem på våran gata igen hittade Golle en tuva snödroppar som han nosade på,
vad han gjorde sen kan jag inte tala om, men ni kan ju gissa!



När jag kom hem efter en härlig promenad , ringde det på dörren vad stog där om inte
en liten påsktjärring. Det var länge sen jag såg , för alla grannas barn har blivit stor.
Det här var Stinas lilla pojke , pigg o glad.
Nu märks det att våren kommer med stormsteg, det gäller att hänga på så man inte
missar något!

Trevlig påsk på er alla!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Gunnel å hoppas att ni haft en härlig påsk med mycket mat å trevligt sällskap...idag blir det bara vanlig mat...så gott det ska bli!!!L...tog en långpromenad på morgonen å såg att både buskar å träd börjar löven spricka ut på ....jäklar så fort det går nu!!!..men sååå underbart!!!...hälsa alla å sköt om er!!! kramiz

2009-04-12 @ 11:28:09
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag vet vad han gjorde sen, haha! verkar som ni haft en bra påsk, jag har inte märkt av påsken och nu är den nästan slut! Vi hörs ikväll! Puss /sara

2009-04-12 @ 13:36:38
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0