sjöutsikt


Tänk att man har sjöutsikt! sitter här på min lilla balkong och tittar ut över vattnet även om det " bara " är Vretaån.



Fint ! Heller hur? här kan jag sitta och tänka i lungn och ro .



Här har våran "hustomte" Hans varit över med ett lass hästbajs, så potatisen
ska bli stor och fin , kan behövas när det sinar i kassan.

Till helgen skulle det bli varmt sa dom på väderprognosen , hoppas det stämmer
jag tycker jag fruset tillräkligt länge nu . Fast blir det riktigt varmt gnäller man väl då med.
Nej denna sommar ska jag försöka ta vara på , se allt vackert ,försöka måla mycket.
 trädgården ser ut som skrutt, men vad ska man göra när kroppen är slut , man får
ont i flera dar om man rycker lite ogräs! Tur att  lederna i mun fortfarande fungerar ha ha'



Ännu ett kort från min lilla balkong , det är på pojkarnas hus , det är faktiskt trevligt
på vår gata! Där får vi vara som vi är .



Nu har jag målat ett par krukor igen , det är min medicin det!



I dag gjorde jag en stor smörgåståra på beställning, samtidigt gjorde jag en mindre
modell som jag o Krister ska smacka i oss i kväll! Det ska bli gott!

Ja nu ska jag snart titta på "hittahem" ska lägga mig i soffan hos mina djur, det
är mysigt det , ni ska få se en bild på en riktig sötnos!



Här ligger jag och längtar efter matte. 11 dgr kvar!

tack för i dag Kramar

Kommentarer
Postat av: janne

prova elda så blir det varmare hahaha ni kan ju prova iaf =)

2009-04-22 @ 21:46:23
Postat av: Sara

SNart kommer jag hem Golle! Jag kan komma och rycka lite ogräs till dig:) Sätt Erik och Tessan i jobb, de bor ju nästan hos er :) Puss

2009-04-23 @ 08:50:46
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: Amme

GOLLEEEEEEEEEEEE=D

2009-04-23 @ 11:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0