Stadsbesök

Igår följde jag med Marita till akademiska , hon skulle ta lite prover, vi åkte redan kl 8 ändå var det
fullt av folk på parkeringen


.

Ja ni ser så mycket bilar redan 8.30, lika fullt var det i väntrummet . efter besöket passade vi på att
Shoppa lite åkte till "Gränby ett ställe utanför Uppsala.



Det här stället längtar väl du till Sara , nu när du inte shoppat på länge!



I söndags var det strålade väder ,solen sken och vindstilla , då hade vi storfrämmande
från Söderfors ! Ville i egen hög person, Tessan o Erik var också med naturligtvis.
Här är det grillning på gång!



Morbror Erik o Ville sitter vid fikabordet och väntar på fika!



Här kommer tårtan fram på bordet Prinsess tårta min favorit! Vi hade en trevlig fikastund,
det är våra grannar Lars o Klas  som bjöd på tårta.

Tyvärr körde Lars av vägen dagen efter , och skadade sig illa men vi häller tummarna
att han kryar på sig , så vi får trevligt i sommar.



Här ligger Farbror och svalkar sig , och väntar på mat!



Blev så sugen på Rabarber paj  en dag , men måste ge mig till tåls ett tag till
men dom är uppe en ba bit redan , det går fort!




Var ute och gick med hundarna  häromdagen , tänkte jag skulle plocka lite färska vitsippor
hittade då en annorlunda vitsippa den var dubbel! mig veterligt har jag alldrig sett det förut, och
det var många på ett ställe är det någon som vet vad det är för sort?


här är min favoritblomma jag drivit upp själv , visst är han  vacer min blomsterönn?



När Marita och jag åkte hem svängde vi in i Harbo och tog en fika hos hennes mamma .
Det smakade bra efter en lång dag .
Ja nu är snart den här veckan till enda , på lördag åker min familj till Norge och drar hem Sara o
Amme, då får man väl vara orolig igen . Hoppas det blir lungt sen, så vi alla får rå om varandra!

Kram alla mina nära o kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0