vårpromenad

Nu har jag varit ute och bökat i 2 dagar , med avbrott för mat o sova. Det har varit strålande väder och varmt,
så vi har hunnit med lite promenader också!




Blev så himla glad när jag fick syn på min första tussilago!





Så här vackert är det i min rabatt!




Golle o Erka tar en paus i det vackra vädret!




Tessan hittade en mystik grotta under vår promenad , trodde vi skulle hitta en skatt,
men sån tur hade vi inte!




Ett vackert konstverk som naturen har skapat av regn o vind .



" Lorden" våran grannes hund ville också med på promenad , Golle o Frasse blev
så glada , för dom gillar varandra skarpt!



Här är alla vännerna med på bild, ni kan tänka er hur leriga dom var när vi kom hem!
Men vad gör det , när man har roligt.



Här rensar Erik naturen från ölburkar , som någon som inte har nåt i huvudet slängt.
Som om naturen vore en sopstation! inte måttligt med ölburkar heller , Tro det om ni vill
men det var sammanlagt 140 st.



På kvällen kom Janne Ågren (Kristers älsta son) och hans fru sara, det var
riktigt trevligt , dom är så rara o gulliga bägge två! så dom får jag hoppas kommer
och hälsar på ofta!  Hoppas vi kan hälsa på dom också , fast dom bor 20 mil härifrån.

Ja man blir nästan lite rörd när man tänker på sina barn , man skulle vilja ge dom så mycket
om man bara kunde, men huvudsaken man tycker om varandra får man trösta sig med.

Kommentarer
Postat av: thessan

160 burkar morsan vart det ju :D

2009-04-04 @ 22:00:32
URL: http://stronglove.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad kul att Lorden får vara med och leka! Bra att Erka rensar naturen! Vad finadom är Janne och Sara ! Ses snart mamma :) Puss

2009-04-05 @ 12:48:41
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0