fest på våran gata

Ja nu har vi haft fest på Lillemor o Kjells veranda igen , trevligt som vanligt!
Dom flesta på våran gata var med, man känner sig liksom trygg med dessa trevliga människor,
alla är så trevliga, man får vara som man vill , man blir liksom accepterad som man är!
Det tycker jag är så skönt , för  vissa dar är man väl inte så social och trevlig , man kan vara lite låg
grubblar och tänker på allt som är jobbigt! men har man barn och vänner som bryr sig , då tar man sig upp igen!
Som vanligt hade jag kameran med mig och ferevigade vårat samkväm!



Krister på väg till festen!



här är dom samlade , väntar på att festen ska köra igång.



Här har tempot ökat , Kjell höjer en skål.




Här har vi tuggat i  oss den goda grillade maten , så nu tar vi oss något drickbart.



här sitter  Maj o Hans , ser nästan nyförälskade ut?



Oj vad har vi här då? är det en fyllehund? nej  nu ser jag! Det är ju Lorden
grannens gulliga hund, får lite godis av Lille-Mor.



Avslutar med en bild på Lasse och Solveig, verkar vara inne  i sitt samtal
Det är tur vi träffas allihop ibland , det är ganska långt mellan gångerna , men desto
roligare när vi gör det . Ja en lyckad fest blev det ! Tack allihop.


Avslutar här med många hälsningar till mina nära o kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0