gott nytt år!

Nu är det bara ett par timmar kvar till det nya året, och här sitter jag och bloggar , medans mina nära o kära tittar på hockey! Är inte så intesserad av det, så jag får en lungn stund med mig själv. Den stränga kylan har gett med sig lite , nu är det bara "10" grader mot 23 grader som vi hade igår.Får lite panik känner mig instängd, kan inte gå ut bara vara inne och se till att pannan inte slocknar.Men tittar man ut mitt på dagen när solen skiner är det ändå vackert! Har tagit några vackra vinterbilder.




Det gäller att se till att fåglarna får sin mat , många domherrar i år



Riktig vinterbild på "våran gata" den här dagen var det 19 grader, brrrr

Var ändå tvungen att vädra sovrummet! tur jag inte glömde att stänga fönstret!

Frasse kan inte gå många steg när det är så här kallt, det gäller

att göra ifrån sig snabbt!

Ja nu är det inte många timmar kvar till det nya året! Man får vara glad att man fått vara med ännu ett år och hoppas det blir åtminstone någon förbättring detta år, som gynnar dom mest utsatta.

Tänker på alla arbetslösa och sjuka , som knappt får hjälp med sitt uppehälle alla hemlösa som denna årstid fryser och svälter! Önskar av hela mitt hjärta att det blir bättre för dessa utsatta grupper.

Sen önskar jag mina vänner mina nära o kära ett gått nytt år!


Kommentarer
Postat av: Kicki

...önskar er alla en god fortsättning på det nya året!!...många frusna men hjärtliga kramar från Linköping

2010-01-02 @ 16:06:00
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0