torsdag

Den här torsdagen har varit grå och dimmig hela dagen! Konstigt att det är så milt fast det är 10 december. Det är nästan lite konstigt, det blir väl medelhavklimat till slut. Det är konstigt att när vädret är disigt o fuktigt då blir jag som en gammal gumma i kroppen , lederna värker stödkraen åker på kan nästan inte ta mig ur sängen! Frasse min trogna följeslagare har samma problem!



Här ligger Frasse med sin bästa kompis Golle , ser ni att solen skiner?

även om det är grått o trist får man försöka se dom små ljusglimtarna är i livet. Jag har mitt måleri ju mörkare det är ute desto mer färg använder jag i mitt måleri! Tog min vanliga kiss o bajspromenad efter kvällsmaten med hundarna. Tog med mig kameran för att se om jag kunde hitta någon ljusglimt i mörkret.



Gick förbi Pojkarnas fönster , där såg det mysigt ut tycker jag!Man måste hitta dom små ljusglimtarna i tillvaron.   Jag var till Uppsala och hälsade på Amme o Sara . Vi var på julmarknad utanför Uppsala , det kan jag ju inte motstå!

Mycket folk som synes.

Gulliga tomtar , hoppas dom får sälja mycket, det är mycket jobb nerlagt för att skapa allt detta.Hej då Sara o Amme , nu är det dax att vända kosan hemåt igen! tack för en trevlig dag. Säger hej till mina nära o kära för denna gång , datorn vill inte lyda mig idag ! får nog önska mig en ny i julklapp! KRAM.

Kommentarer
Postat av: Erka

Du kan få min dator:)

2009-12-11 @ 09:50:58
Postat av: Kicki

...härliga foton!!!

Hoppas allt e bra med er förövrigt!!

2009-12-14 @ 10:01:57
URL: http://gammtackan .blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0