Fröken diabetes



ja i dag tror ni väl att jag bara ska prata sjukdomar, men lite måste jag få gnälla ibland.

Jag har som sagt diabetes , som tusentals andra människor . Den kontrollerar hela

mitt liv . Måste göra samma saker dag efter dag. Kan inte göra något spontant, styrs av tider

med mat o sprutor, Tråkigt Tråkigt! Tur jag tycker om att gå med mina hundar, men när ryggen

värker och det blir svårt att gå , då blir mitt scker högt! råkar man vara på fest och äter lite för

mycket , ja då blir man trött så man måste gå hem. Vet att det är många som har det mycket

värre, men måste ändå få gnälla!


Nu ska jag visa så vackert det var i morse när jag och mina vänner var på promenad.




ja här bor jag o min fam. Det är ett litet ställe , där jag känner mig väldigt trygg.




Hundarna funderar var alla kisslukter har tagit vägen?








Vackert som en tavla,




Hoppas du ser den här bilden SARA! om ni inte vet vad ni ska köpa när jag

fyller år är detta ett föslag!


Ska nu avsluta för i dag , nu är det duchen som gäller, och ladda för Beck!



Kommentarer
Postat av: Kicki

Vilka härliga foton, jag tycker jättemycket om att fota, har en fotoblogg utöver en här. gammtackan.blogg.se/kickisamatorfoton du skulle ha en blogg enbart för dina tavlor som du målar...jag tycker det e härligt att kunna gå in å kika på mina foton å känna känslan i dessa...du kan nog glädja andra med dina tavlor även här ute på nätet!!!...kramelikram...och du, man har all rätt att klaga ibland visst finns det de som alltid har det värre men vi måste ju tänka på oss själva oxxå å få må skit mellan varven, vi kan ju inte alltid gå med ett leende på läpparna!!!

2009-02-10 @ 12:12:52
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Sara

Jättefina bilder! Men Shar pei hunden kan jag absolut köpa till dig då du fyller, för Golle tar jag ju med mig hem och då behöver du en sällskap till Frasse! OK!!! :) Sara

2009-02-10 @ 12:51:42
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: Kicki

...Önskar er oxxå en riktigt trevlig alla hjärtans dag...plus alla övriga dagar så klart!!!L

2009-02-14 @ 14:39:07
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0