sköt om er Alla hjärtan!









Var ute och gick mitt på dagen idag strålande sol, fick hela familjen med mig ,det är tråkigt att

alltid gå själv. Ibland är det skönt att gå själv när men ska rensa sin hjärna från allt skräp!





Hittade en bild på nätet, som jag tycker är så vacker! med den vill jag hälsa alla mina

Riktiga vännerjag kan ju hälsa till resten med ! Det kan dom behöva!

Mina älskade barn o barnbarn vill jag ge tusen kramar!!!!!!!!!!





Här bor vi i detta fina hus, lite kämpigt på vintern när det viner runt knuten

men när våren kommer är det så juvligt , så det går inte beskriva i ord.






Härär tre gubbar ute och går på (våran promenadväg)




Vilken tur att jag hade kameran med mig! Ser ni älgarna?



Golle har fått glädjefnatt!




Linslusen kom fram igen!



Solnedgång i Rödjebro!



Nu är det dax o vända hemmåt, där kaffe o hjärtårta väntar.



Här vilar änderna i lungn o Ro.


J a är det inte vackert så säg? När man har det lite kämpigt i livet , får man lära

sig att se det vackra . Då är man plötsligt rik , på ett annat vis! Jag har faktiskt lärt

mig se det vackra och försöka gå vidare.


Tycker synd om dom som bara springer förbi allt vackert ,Ta tillvara

allt som ger livet mening ,tjafsa inte om bagateller, red upp allt direkt och försök

hitta tillbaka till varandra!

Önskar alla en bra allahjärtans dag.Inte i dag utan alla dagar!


Var rädd om era hjärtan!!!!!!





Med denna bild slutar jag för i dag , den är tagen från vårat köksfönster!











Kommentarer
Postat av: thessan

Vilken frän bild med Älgarna, den har jag inte sett! men erik prata något om att du tagit kort på dom förut, kul att se!



Glad alla dagen efter hjärtans dag på er!



Pusspuss

2009-02-15 @ 17:28:26
Postat av: Sara

Wow vilka fina bilder, ni verkade haft en hjärtans bra alla hjärtandsag iallafall!



Vad fint ni har det hemma nu med snö och allt, här är det massa snö, kommer sluta med 2 meter om det fortsätter snöa!



Pussa Gulle!

2009-02-16 @ 14:11:27
Postat av: Kicki

Jaa...riktigt härliga foton, hoppas allt e bra med er...fick ett mindre roligt besked om MR...måste till en operation men vet inte chanserna än att det lyckas så nu e det bara att invänta Neurokirurgens uttalande...kram till er alla!!

2009-02-17 @ 15:15:52
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0