snart vår

Nu är vi i slutet på februari , nu kan vi snart skönja våren, jag blir alltid lite vemodig den här årstiden, fast det ska vara tvärtom. Vintern har varit så jobbig ,med att hålla värmen i huset , frysa , ha ont i lederna . Det värsta är att ha värk hela tiden , den gör mig alldeles utmattad och deprimerad , jag vill ju grovjobba med kroppen! kunna promenera med djuren och känna mig pigg o glad , men det går inte alltid. Jag tycker det är jobbigt att alltid prata sjukdomar men man måste få prata om det i bland , annars har man allt inom sig , då blir jag så lessen ibland.Man är van att man alltid ska vara den starka , glad o pigg men tyvärr så är man ju inte det. Det är bara att försöka leta gjädjeämnen så man får en lliten morot i bland, juren håller mig på benen , så jag inte ger upp! här nedan lägger jag upp lite bilder på dom.





Nu har vi busat hela dan , så nu måste vi vila en stund! skönt för matte!



Det är inte lätt att läsa tidningen när Bell ska ligga på den!





Här är frasse med till min 90 åriga mamma , det tycker han är kul! då får han alltid något gott!





Vi har haft födelsekalas i huset också , två goda tårtor har Tessan fixat!



Här sitter dom och smaskar i sig!




Här är mina andra vänner på sprong!




Erik o Golle sover middag!


Ja nu är det dax att säga hej för i kväll och ladda för melodifestivalen! Hej Hej

Kommentarer
Postat av: Kicki

Visst e det så Gunnel att man måste få gnälla...att gå å hålla sånt inom sig gör definitivt ingen nytta snarare tvärt om!!!...här har det snöat otroliga mängder idag men tyvärr så börjar det redan slaska på vägarna!!!...sköt om dig å ta hand om varandra!!

2009-02-22 @ 18:57:45
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0