Snöfall




Ja nu är vintern här igen! man måste erkänna att det ser rent o fint ut!

Man längtar ju efter våren , men den kan nog dröja , men man har ju något att se fram mot!




Är hon inte söt lilla Amy? det är min fosterkatt ibland , här ligger hon på skrivbordet

och håller mig sällskap.






Här är 2 kompisar ute och går ! Bell tror att hon är hund!






Gammelfarbror  är trött! när man kommit till åren måste man sova middag!

Hur kan man kanna sån ömhet för dessa lurviga varelser? Hur kan vissa

människor behandla dom så illa? Jag har själv gjort annmälan två ggr på samma

ägare ,som har hundar som far väldigt illa , men det sker ingen ändring ?

hur ska man bära sig åt? Är det någon som vet?







Matte! hör du mig , kom hem snart!Dom bara skämmer bort mig här!




Jag förstår att ni har det skönt! Du vet att vi längtar efter dig , men vi unnar dig

att uppleva världen , så ta den tid du behöver för vi finns här för dig och resten av våra barn.





Ojdå nu har linslusen vaknat och är hungrig! vi ska snart sluta skriv för i dag

och göra oss berädda för melodifestival och wallander.




Som ni ser så syns det vad som är min hobby, när jag målar glömmer jag tid o rum.

Denna tavla är en försmak av våren.

Kommentarer
Postat av: Kicki

TACK Gunnel för dina fina ord i min blogg...ja et är hemskt att se dessa människor mer eller mindre tyna bort, och mycket tror jag beror på tristess och understimulansen som är. Dina tavlor e jättefina, Linus har kvar sin tavla som han fick av dig med Pluto i en guldfärgad ram...den står på hans skänk i köket!!. Kramiz å ha det så bra!!

2009-02-08 @ 12:31:27
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0