min nya tavla

ja hej efter julen ! Tyvärr ble  min jul inte så bra , låg i hög feber och allmänt dålig! men nu börjar det återgå till det normala.

jag har till o med målat en tavla, den är inte riktigt färdig men jag ska visa den ändå





När vintermörkret känns betungande måste man använda starka färger!

Var ute på promenad med hundarna i dag , trots båst och lortigt tog några bilder för att visa att det inte finns en gnutta snö kvar!







Här sitter Greta hon var också med på promenad!









Ser nästan ut som vår!






Nedanför huset där vi bor, luktade vår idag i alla fall lite!







Se inte så kaxig ut du Golle! Snart bär det av till Norge, där du ska få träffa matte!






Inte undra på att stormatte har febertermometern i munnen!



Ja i dag var jag tvungen att ringa till jordbruksverket o kolla igen att man fick ta

med hundar hur som helst till Norge och det fick man. Det enda dom hade restriktioner

i mot var vissa hundraser som kamphundar. Så nu  är det Grönt , tuta o kör!


Kommentarer
Postat av: Ida

Haha, bra att du kollade att du verkligen får ta med Golle :) Vi vill gärna inte ha nån repris á la Åland :P

2009-01-14 @ 00:04:54
Postat av: Alice.

Jätte vacker tavla.

2009-02-02 @ 15:42:58
URL: http://aliiicia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0