sjuk jul

denna jul har inte varit lik någon annan jul! Vaknade på julafton med hög feber . Förbrett en hel vecka att fira

jul med mina barn förutom Sara  som är i Norge och jobbar! Men gubben fick ta över så det blev bra ändå.

Men man kan ju inte påstå man känner sig så fräch direkt ,men jag är väl inte den enda som är sjuk  i jul kan jag tro.

Nu ska jag se om jag får fram några bilder som vi tog i jul!






Här står mina barn barn Simon o Lucas " sötnosar"





Här sitter Tina o Micael , föräldrar till mina barn barn Micael är min son , han ser vemodig ut!







Tessan ( min dotter ) Erik , fästmannen och Anders Eriks bror, dom är glada för dom fått julklappar!








Väntar på att öppna paketen!





Den här fick jag jag i julklapp! vad menas med det tro!


 största ögon jag sett!



















Är det tomten han ser tro?

hoppas det det blir ett gott nytt år , inte bara krig och elende utan nåt att glädjas över också! nu måste jag gå att sträcka på ryggen . HEJHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0