statsbesök






















Idag har tessan och jag varit till stan( sala) , vi gick omkring på det nya köpcentret en stund fikade och tog det lungt.

Men det är alltid skönt att komma hem igen, kommit i den åldern när man trivs bäst hemma , pyssla lite om framförallt

sätta sig och måla då försvinner jag till en annan värld.





Här är också en av anledningarna att jag längtar hem också! söt va?Djur har en riktigt läkande effekt!





Här är ett av våra andra djur. Hon heter Greta!






Här sitter Golle och jag och pratar med Sara i Norge!





Ännu en katt , Bell hon är en riktig kattjägare!

Som ni ser är det mycket djur i den här familjen, har alltid varit det , skulle nog inte

klara av att vara utan dom!








Här ligger Amy , det här är Tessans fisförnäma innekatt som är på besök!






Här ligger då Ingemar , det är också tessans katt som är på besök!






Ser ni alla änder som simmar i ån utanför mitt köksfönster . Så vacker naturen är!


ja nu har ni sett alla mina djur , och det är inte så några. Men det finns faktiskt människor också!


ska nu sända en hälsning till Sara med en bild på henne och miss Lee , jag skickar den för den är   "så glad"



"










Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej!!...ja visst e det härligt med djur, har då min lille Casper som e 10 år..en väldigt egen liten herre som vet vad han vill å så då Annie, min absolut underbaraste fyrbenta...hon blir 3 år nu i feb. Idag har hon fått ett drän inoppererat i ljumsken och låret...skit oxxå...min debut i lydnadsklassen ser ut att gå åt pipsvängen, men det viktigtaste e ju att hon blir frisk!!!...På torsdag ska jag göra en magnetröntgen, e välldans nervös för detta...har lite problem med trånga utrymmen...ha d bäst å hälsa alla...fick nyss ett samtal från Lina att Britta dog imorse...beklagar verkligen å jag tänker på er!!

2009-02-02 @ 14:00:39
URL: http://www.rottistjejenannie.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0