gullungar

Idag är det Lördag , det har varit en varm och somrig dag 27 gr varmt .Det är ju härligt , men allt går lite
långsammare naturligtvis , man orkar ju inte hålla lika hög hastighet  men vad gör det!
I torsdags blev jag bjuden på surströmming av grannarna i andra ändan på "våran gata", det var
jättegott och trevligt ! Var ju tvungen att fereviga det på bild,




Här går jag iväg , det var så lummigt och fint så jag var tvungen att ta en bild.



En bild från Siv o Anders altan fin utsikt!




Här sitter vi och väntar på efterätten som var jordgubbar o grädde,
därför är inte frun i huset med på bild.


På Fredagen kom Erik O Tessan hem och överraskade mig , det var trevlit för
jag var själv i några dar. Krister var med Leffe o Åsa på fisketur.



Erik alltid lika glad o hjälpsam, klippte alla gräsmattor åt mig, ingen ledighet
här inte när man hälsar på svärmor!


Det här var roligt det säger Erik!
Senare på kvällen kom Sara på besök , sov över till nästa dag , då tog vi en tripp
till Marita o Arne och tittade på Gullungarna!



En riktig sötnos!



Man kan ju inte låta bli att pussa på dom säger Sara!



En duktig och stolt mamma!



Godmorron jag har nyss vaknat!



Det går lite vingligt, men jag tar mig iall fall frmåt!

Efter detta besök som tog sin rundliga tid, var det dax för Sara att åka hem.



Eftersom det var så varmt tog hon mc n hem jag fick vara lite orolig som vanligt.



Ja nu är hun redo för avfärd!



Ja det har varit en händelserik helg , haft 2 av mina barn på besök, det gör
att man blir lite piggare ett tag, do sätter lite fart gammelmor haha.


ha en bra dag alla mina nära o kära!

Kommentarer
Postat av: Thessan

Oj vad söta valparna var!! vi får ta oss en sväng till marita när vi kommer hem nästa gång! :)

2009-07-18 @ 21:52:47
URL: http://stronglove.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hej Gunnel!!!

Hoppas allt e bra med er!!!...waow vilken upplevelse jag varit med om, fick åka till vargarna på Kolmården och spendera tid tillsammans med de...vilken fantastisk upplevelse!!!...heeelt klart värt ett besök till dessa fantastiska djur!!...kramiz å ha det bäst!!

2009-07-22 @ 15:31:40
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0