myggplåga

Ja nu är det varmt o skönt , sommaren är här! och med den kommer fästingar och diverse odjur , häromdagaen
anlände våra riddare från himlen " Myggbekämparna" annars skulle vi vara få vara inne hela sommaren!



Här kommer dom med påsen för att ladda om , det är inte alltid man blir glad
för att dom sprutar, men ingen kan fatta vilken mardröm det blir för människor
och djur annars!



Här bor vi , och där flyger helikoptern som en liten prick!

Det har varit kalas också , jag råkade fylla år , det är ju trevligt att få träffa mina nära o kära.



En av mina gäster! en liten fisförnäm dam!



Här sitter gubben med en fin dam i knät!



Simon och Lucas med Farbror , han gillar att bli ompysslad!



Bror och syster, ser lite fundersamma ut!



ja det här bjöd jag på!



Här sitter Marita o Tina , dom ser lite fundersamma ut tycker jag!


Här sitter Eriks föräldrar , Erik har tydligen tappat nåt?

 nej nu får det vara bra för i kväll , avslutar  med en bild på Tessan i vår bod
sov gott alla mina nära o kära!



det blev en sneveiden bild i stället haha

Kommentarer
Postat av: Kicki

Grattis i efterskott får jag väl skriva då!! L...hoppas att allt e bra med er i värmen trots myggorna....här e det en massa retliga flugor i stället som har invaderat oss...usch...tycker inte om de, än mindre myggor!!!...ha det bäst å sköt om er

2009-06-29 @ 13:22:33
URL: http://kickisamatorfoton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0