En vanlig torsdag

Ja vad ska man börja med tro? JOO jag såg två svanar i morse! det betyder vår! Då blev jag glad

varit lite deppig en vecka  .Har bestämt mig för att sluta röka , är med i en sluta röka grupp,det började

så bra. Hört om en tablett som heter CAMPIX som skulle göra det så lätt att bli av med sitt beroende!

Startade med 1 tabl. förra torsdagen, det gick bra förutom att jag spydde fredag morron.

Fortsatte med ännu en tablett på Lördagen , då började en oroskänsla infinna sig, men jag tänkte att

det går väl över. Började med två tabletter på söndagen Då bröt helvetet lös, kommer nästan inte ihåg

den dagen . Fick fruktansvärd ångest, Panikattaker orkade inte vara uppe , det var nästan en sömn

som påminde om medvetslöshet. Fruktansvärt otäckt! Beslutade därefter att sluta och läste lappen med

biverkningar . Herre gud , det var  inte lite biverkningar och det var ju typiskt att jag fick de flesta.

Efter att jag slutat med tabletterna , tog det flera dar innan jag återvände till detta liv!
 Men jag ger inte upp! har dragit ner mer och ,får väl tugga lite tuggimi , så ska det nog gå till slut.

Det är nästan så man är tacksam att man lever!



 
Här kikar Farbror fram, han höll ögonen på mig hela dagen, var knppt ut o Kissa!



Jag då ! var väl också på plats hela dagen!

Det är tur att livet börjar återgå till det normala , hade jag stannat kvar i det stadiet  Hade

jag varit en sobie nu.

Nu får man passa på att vara ute när det blir ljusare dagar , det är som medicin för själen!

Hoppas alla mina nära o kära har  det bra! Nu är jag tillbaka på banan!



Kommentarer
Postat av: thessan

Det är bra om du kan gå ner på egen hand :)

Du kommer nog att fixa detdär tror jag!

2009-03-05 @ 22:37:46
Postat av: Kicki

Hej Gunnel...ja alla dessa jäkla biverkningar på mediciner e ju helt otroligt jävliga, har mått så jävla dåligt av vissa mediciner å tankar om att göra slut på skiten har helt klart funnits...som tur e har jag ändå läst biverkningarna innan å visste att det inte riktigt va JAG som tänkte dessa tankar...lr ibland har medicinerna gjort mig som en zoombie...MEN du fixar det här ändå, jag slutade för snart 2 år sen, heeelt utan användning av andra medel...slantade up morötter å hade i fickan å i kylen...nära tillhands å det funkade...kramiz å ha det bäst!!

2009-03-06 @ 11:19:48
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: elin

Vilken fin blogg du har Gunnel! Jag saknar också Sara en massa, det va kul att hitta din blogg, så får man en dubbel dos av din underbara dotter. Vi får bråka om henne när hon kommit hem ; )



Kram, Elin

2009-03-08 @ 23:31:27
URL: http://hittavilse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0