funderingar

Ja våren den låter vänta på sig den, men den tittar fram ibland. någon liten solglimt ibland dessimellan en stormvind.

Undertiden man väntar på våren kan man måla och uträtta det som ska göras inne, när sen våren är här går allt så

fort! Då ska man hinna med allt både ute och inne , men man behöver inte hålla så högt tempo, så man blir sjuk på kuppen.



Hej Sara ! hoppas du ser det här, nu längtar jag riktigt MYCKET efter dig , tur det inte är så långt kvar!






Jag längtar också! Börjar nog bli lite rund om magen!

Var till kyrkan i söndagskväll , var kyrkvärd , det var så vackra färger nu till påsk



p

Här är våran glada präst1

Ibland kan det vara skönt att bara sitta och koppla av i kyrkan , tänka efter lite

och ladda batterierna.



Här sitter Tessans katt och tror fåglarna ska flyga in i munnen på honom!
Ja dessa djur dom är som dom är dom.


I väntan på våren hinner jag måla lite till , skulle egentligen behöva putsa lite

fönster , damma m.m , men har kommit underfund med att städa inte r allt här i livet

När jag får lust att måla är det bäst att passa på, för när lusten inte finns så blir det inte bra!

Här nedan kommer några alster.





Här har jag målat en  brevlåda åt Huddunge hembyggsförening.
Ska nu sätta mig ner och ratta penseln igen , lite lagom trött för Tessan och jag

har varit till Enköping idag och shoppat , men det blev inte så mycket fynd, men

en skön och avkopplande dag.







Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja visst e det härligt att kunna koppla av med sina intressen...man glömmer bort mycket av den jobbiga värken...man löser alla världsliga problem!!...hahaha..näe inte riktigt men man kan bara fladdra bort i tankarna!!!...Visst e det jobbigt att ha kidsen på så långa avstånd!!..kramiz å ha det så bra!!

2009-04-01 @ 07:42:50
URL: http://gammtackan.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken fin bild på Gulle! Ja nu ær det ju redan April! Det bara rinner ivæg vill jag sæga! Snart så! Kramkram

2009-04-01 @ 14:23:13
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0