Mera Snö !

I dag är det den 11 mars och man kan tro att det är julafton!
Lägger ut en bild på herrn i huset när han är ute och går med snöslungan!





Otroligt men sant ! i år kan vi inte klaga att det varit vinter , men jag tror det är bra för klimatet
med en riktig vinter . Man längtar ju själv efter våren men man får väl ge sig till tåls!
Under tiden som vintern pågår kan man passa på att måla , som är min stora hobby.
Har gjort lite mera alster  som jag lägger ut.



Som ni märker är tulpaner mina favoritblommer!



Ännu mer tulpaner!



Fåglar är också ett bra motiv!



En till med fåglar !

Ja man kan uträtta lite när snön yr runt knutarna ! dessemellan måste djuren 
ut och kissa!



min katt på kruka , fast den är inte riktigt färdig1

ja det är roligt att måla , synd att man måste sköta så mycket annat som inte är
lika roligt! Nu är det inte så långt kvar tills Sara kommer hem , det ska bli riktigt
roligt!
Hon kommer hem  till våren , den finaste årstiden, då lever allting upp även jag!
Nu ska jag sätta mig med mina penslar igen . Ha de bra alla trevliga människor.
 

Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Gunnel!!...visst e det fantastiskt ändå att man har ett stort intresse av något...man kan släppa tankarna på värken å faktiskt njuta av just stunden man e i. Mitt stora intresse har blivit fotografering sen jag blev sjukskriven å så träningen med den fyrbenta såklart...vi ska tävla i lydnad den 4 april så då får du hålla tummen!!!

2009-03-13 @ 09:03:37
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0