snödroppar

Idag kom solen fram på eftermiddagen , då tog jag mina två vänner med mig ut på promenad.
Tycker det är så skönt att gå i min egen takt och tänka ut saker , ingen som avbryter mig i
mina tankar , då kan jag komma fram till mycket! Oftast ser jag mycket bilder i naturen som blir bra
motiv att måla sen .Man kan faktiskt lösa vissa problem när man slappnar av i hjärnkontoret, komma på bra lösningar. Jag tog kameran med mig som vanligt , men jag gick min vanliga väg ,såg inga riktiga vårtecken.
När jag gick hemåt tittade jag in vid Löfstrands husknut OCH där fanns det ett riktigt fint vårtecken!





Har ni sett så vackra snödroppar! Man blir riktigt glad!

När jag sen kom hem fick jag lust att måla lite , det blev ett par krukor jag färdigställde,
var ute på resa igår , för att köpa färg och krukor , men det börjar bli svårt att få tag på allt
man behöver. Sen har priserna gått upp en hel del



Kalle Anka och betty boop kan vara roliga ibland att måla, snart ska jag sätta i gång med
tiger ior och nalle puhkrukor

Nej nu ser jag att lets dance börjar , jag får väl skriva mer en annan dag Hej å hå

















Kommentarer
Postat av: Kicki

Åhh...Betty Boopan!!!...gillar henne skarpt!!!..hoppas de e bra med er...här kommer snön ner å blir till vatten!!..igår hade Elin å jag en mysdag i skogen med hundarna å låg i det torra gräset å myste, fick till å med lite färg i ansiktet å sen kommer en sån här dag!!!...kramiz å ha det så bra

2009-03-22 @ 14:19:58
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0