sol!!!!!

Tänk att man kan få sådan energi av solen! i går när det var grått o trist hade jag värk överallt, var trött hela dagen.
Idag när solen sken fick jag lust med allt! livsglädjen hade kommit tillbaka fast jag trodde den var borta!
I dag tog jag hundarna med mig på långpromenad , det var moddigt och lerigt men ändå väldigt skönt , tog lite
bilder i vanlig ordning eftersom det är ett av mina intressen.



Ser ni björken speglar sig i vattenpölen?



Golle hittade lite vårtecken! Det som göms i snö kommer upp i tö



Videkissar såg vi också!




Den första grillade korven i år!



Skönt att få hjälp med veden när ens egen kropp säger ifrån!


Hoppas man får några soliga dagar framför sig ,så man kan åka upp och sätta sig
vid någon sjö och måla lite!
Ja nu är det inte så lång tid tills Sara kommer hem från Norge , då är alla mina barn på platsigen
det är skönt.Jag känner mig lite lungnare när jag har åkavstånd till alla , så man är!

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja snart kan du vara lugn! :)

2009-03-18 @ 14:02:16
Postat av: Kicki

Visst känns det bättre när solen börjar göra sin entre´..och visst e det jobbigt när kidsen bor alldeles för långt borta, e 33 mil till Lina och 13 till Linus...saknar verkligen den där vardagskontakten med dem....trots att vi pratar dagligen så känns det iallafall tomt...ha det så gott, kramiz

2009-03-18 @ 17:00:17
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0