90 -årskalas


Ja nu var det ett tag sen man skrev igen , har varit mycket med både det ena och det andra, som det kan vara ibland!

Kalaset vi hade blev väldigt bra nästan alla släktingar var närvarande , och det var ju kul .Inte ofta man träffas samtidigt.



Här är jubilaren , rött på läpparna dagen till ära!



Här sitter mormor med sina barnbarn ( mina barn) .



Här är tårtorna vi ska förtära , dom gick åt till sista slicken ska jag säga!



Här står kusinerna på rad, vi hade tur med vädret också!



Mina barnbarn med gammelfarmor, så tror jag det blir?



Syskonen på rad uppe i mormors lägenhet.



Här är jag och mina systrar , vi börjar bli halvgamla vi med!



Här får Simon en kram av faster Sara! Han fyller år samma dag som gammelmormor.



Letade efter en bild på min sonsambo, jag hittade en till slut , hon fyllde år dagen efter
ja det har varit mycket fyllningar nu inte undra på att man är lite trött , men det är ju roligt
att få träffa sina nära o kära!

Nu är det snart juni , finaste månaden på hela året , allting är grönt och blommorna kommer
med raketfart tillochmed potatisen har kommit upp med små rosetter.




Tagit en närbild på mina vita syrener , visst är det vackert ? nästan så man känner
doften!



Jag är lyckligt lottad som har en kastanj på gården och den är alldeles full av blom!
den har inte blommat på två år , för frosten tog blommorna då. Ska visa en närbild
så blommorna syns

Ja tiden rullar på , snart öppnar vi hantverkare våran lilla bod med alla möjliga hantverk
det gäller att göra allt färdigt , tog mig ändå tid att måla av min trogna vän, man måste
ju koppla av iblan.



Ja här är min trogna vän genom åren ! han har fyllt 12 år och börjar bli lika stel
som matte, gången stel vill helst vila på sin trappa. Men jag hoppas vi får ha en riktig
skön sommar tilsammans!

Slutar för denna gång , ha det bra alla mina nära o kära!



Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Gunnel, de va ett tag sen!!...hoppas allt e bra med dig å de dina!!...kramiz å ha en riktigt skön sommar!

2009-06-13 @ 08:12:26
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0