mellan hägg och syren

Ja nu har grönskan satt en rasande fart! det har blivit ljusgrönt bara på några dagar.
tog kort från min lilla balkong, det är redan knoppar i häggen!



Den är nästan vackrast nu , när den är på gång.Djuren blir också lite snurriga
Tessans katter är här för matte är med till Norge och hämter hem sin syster.
Eftersom som är innekatter annars så är dom lite oerfarnan, Amy en liten flickkatt
klättrade upp i en stor björk och kom knappt ner , kajorna nästan anföll henne.





Det är lite svårt att se henne men där hänger hon sista biten ramlade hon.



Där har hon kommit ner oskadd som tur är!
Ja dessa djur , var ute och gick med Golle en morron , Jack Russel för intet!
Med andra ord envis till tusen! han brukar bära hem pinnar men han vill inte
släppa taget , så det blir en kamp varje gång, men det gäller att inte ge sig.






en sån liten envis skit! Men söt.



När striden med pinnen var över la jag mig på balkongen med farbror!



Här sitter jag på min lilla balkong med sjöutsikt haha, men det är min lilla oas näe
jag ska varva ner lite och fundera , idag har jag setat där mycket och tagit igen mig
Mina nära o kära åkte till Norge och hämtade Sara i dag så man är lite orolig, det började
inte så bra , när dom kom till Kalskoga gick bilen sönder , dom fick vända hemåt igen (20 mil)
Dom tog sig hem som tur är! fick ta Eriks bil , så nu är dom snart framme. Men det var en riktig pärs.

avslutar med en bild på min fina pelargon som jag ställt ut på min lilla oas,Sara ta hand om gubben
att han vilar så han klarar resan hem.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Ja va härligt Gunnel!!!...då e hon hemma å lämnar inte Sverige nu på ett tag då!!!...ha ett mysigt återseende med dotra di å ta hand om varandra...kramiz

2009-05-03 @ 06:49:21
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0