regn o rusk

Idag blev det regn framåt kvällen igen , soligt på dagen men även blåsigt . Men det är väl så våren ska vara!
Det är värst med mig , när det är dåligt väder värker det i lederna  försöker teckna lite , det är det enda man kan
göra för att glömma värken ett tag! Väntar på remiss från akkis , det är bestämt att dom ska operera min rygg
så jag ska slippa denna värk, men det tål att tänka på , en operation är ett stort ingrepp.

Men man kan inte bara grubbla , för nu håller jag på att måla så mycket jag orkar , till vår försäljning
i sommar . det ska bli roligt . Då träffar man mycket trevligt folk .
Ska visa en plåtkruka jag målat , men den var lite bökig att måla för den är så stor!



Ja djur tycker jag om ! därav katten, det är svårast men roligast att måla

Sara har kommit hem från Norge , så nu känns det bra ! Flocken är samlad
alla barnen finns inom räckhåll!

Ja barnen är ju stora nu , det är ju bra att dom klarar sig själva  , bestämmer över sina liv , men kanske ber
 om ett råd då och då.
Det finns föräldrar som alldrig släpper greppet om sina barn, det är för jävligt rent ut sagt!

Ja det finns många föräldrar som sviker sina barn på alla möjliga sätt,som är det finaste dom har
men jag tror inte dom fattar det för dom ar så egotrippade eller dumma helt enkelt! ja det är mycket 
man kan reta upp sig på här i livet. Måste se om jag har någon vacker bild att visa så man ser det 
vackra omkring sig igen och glömma allt det dumma o fula.



Ser ni liljekonvaljerna är på god väg , blir det lite värme snart slår dom ut i blom.



Gullvivorna har också tittat upp!



Lite suddig kan man säga! men det är en tjärringtand!



Tessan o Erik var med till Norge och hämtade hem syrran , då fick dom se
så vackert det var i Norge.



Ja här har Sara bott ett halvår , det var tufft men det gick bra!

Nej nu är det dax att göra sig redo för kvällens deckare , och teckna lite.



En hälsning till min familj i västerås, vi kommer när Simon fyller år!

Godnatt alla mina nära o kära!



 




Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Gunnel!!

Nu va det ett tag sen man hörde ifrån dig!!...hoppas allt e bra med dig å familjen...här lunkar de på i samma gamla trall...men visst mår man lite bättre bara pga vädret!!...en bamse kram å hälsa alla!!!

2009-05-20 @ 12:05:04
URL: http://gammtackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0