Återkomsten

Ja nu har jag kommit tillbaka efter några veckors uppehåll, även en dator kan bryta ihop ibland.
Nu har hösten kommit "på riktigt", jag har även fått min första förkylning , det är ju inte så roligt!
Det kan ju vara svininfluensa ? hur kan man veta det? Man är ju så hjärntvättad vad det gäller
svininfluensan så man vet varken ut eller in. Det blir väl så när media slåss om att skriva de hemskaste
löpsedlarna!
Men nu struntar jag i dom man får lita på sitt sunda förnuft.
Från det ena till det andra så var vi på en trevlig fest i lördags , våra grannar har gift sig så vi blev
bjudna på en riktigt god bröllopsmiddag , tog lite kort som vanligt så vi ska titta på några st.


Jag börjar med en vacker höstbild från "våran gata" det är även vacert på
hösten! Det gäller bara att titta riktigt noga.

 

Som ni ser börjar jag med Maj o Hans det glada och kära radarparet!

Tillika brudens mor o far.

Brudgummen ser ganska nöjd ut!

Här är festen i full gång , maten smakade fantasktigt  , som väntat.

Frun i huset har fullt upp att göra , men pigg o glad som alltid!

Väldigt trevlig fest , så här roligt tyckt Kattis att det var!

Börjar tanterna bli trötta tro?

En stolt Tomas säger hej till Sara o Emmy som ska ut på galej.

Ja det är trevligt med fest när höstmörkret faller på.Nu ska jag lägga mig i soffan
och kurera mig ! avslutar med en bild på mina små tomtar jag tillverkt.

Vi ser att julen är i antågande!

Kram på er mina nära o kära. 


Kommentarer
Postat av: kicki

Härligt att du e tebax!!

Hoppas förkylningen går över snart...här går vi i väntans tider då vi parade Annie för 16 dagar sedan, hon e hungrig hela tiden och väldigt kelig dessuton...något som kanske e ett tecken...så blir det valpar så blir det kring den 19 dec. Ha det gott å hälsa alla!! kramiz

2009-11-03 @ 10:42:15
URL: http://gammtackan .blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0