novembersvamp

Nu har jag varit inne i snart en vecka , på grund av förkylning eller influensa . Vädret var grått med inslag av regn, just sådant väder som kan få vem som helst att gå i ide.
Jag tänkte att jag måste göra nåt drastiskt , innan jag går under, man kan ju inte bara deppa utan att göra något åt det!
Jag tog min kamera och drog till skogs för att ta några höstbilder och nog blev det bilder allt!



Kolla så fina trattisar det fanns?



ofattbart att det fanns så mycket! det kan nog bli varma mackor i kväll.



det fanns även gula sötnosar som var frächa och fina!



Det här blev dagens skörd! inte dåligt va?


fanns lite minnen  kvar av den blåbärssesång som var.



Ja då var det da att åka hem och rensa svampen, och byta kläder
och skor som blev helt sura, mycket vatten i skogen.

Ja det var en skön upplevelse , jag blev som ny i sinnet ,så nu kan jag
krypa ner i soffan med hundarna , tända några ljus och njuta.

Kram alla mina nära o kära!

Kommentarer
Postat av: Thessan

DU är inte klok:)

2009-11-14 @ 18:45:49
URL: http://stronglove.blogg.se/
Postat av: Sara

Helt galet! Nu blev jag sugen på varm macka!

2009-11-14 @ 18:49:44
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: kicki

...visst e det väl underbart att ha varit i skogen å sen få komma in i värmen, jag blir som en helt ny människa efter mina turer i skogen!!...kramiz å krya på dig!!

2009-11-15 @ 17:04:12
URL: http://gammtackan .blogg.se/
Postat av: Karin

Du med dina "svampögon". Fattar inte hur du bär dig åt...Hoppas du mår bättre! Kram/karin

2009-11-18 @ 12:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0