vildsvin


Nu har jag varit förkyld i en vecka , nu börjar jag känna mig normal igen ! Det är tråkigt att vara sjuk, ont
överallt , snor som rinner näsor som blir röda!Ja man vill ju gnälla lite också

Vädret har varit så grått och trist så jag har inte tagit några bilder heller . Men jag kan nog leta fram något
spännande att titta på!

Krister var över till grannen i dag och hjälpte honom med ett byte han fällt!



Ett vildsvin! det är inte ofta man ser i verkligheten.



Här står den stolta jägaren med sitt byte!

Ja jag skulle nog bli rädd om jag mötte en sådan best, tur man inte är jägare!
ska se om jag har någon bild som är lite mjukare.



Här sitter jag på bordet och är såååå gullig, tänk att det ska bli en jakthund av
dig din lille skit!

nej nu måste jag vila lite, så jag inte sjuknar om igen.

Karin om du ser det här , så funderar jag om du har lösenord på din blogg? kommer inte in.
Du vet att vår dator varit på lagning , så det är vissa grejer som måste läras om.
Annars ringer jag nästa vecka , när rösten kommit tillbaka. Tack för senast , det var så trevligt
kram Gunnel

Godnatt alla mina nära o kära

Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka bilder! Ja ett vildsvin vill inte jag heller träffa på i skogen och det finns ju säkert större än den där! Ja lilla hundvalpen! Kolla in min blogg får du se en till liten valp! :) kram

2009-11-08 @ 01:03:04
URL: http://saraagren.blogg.se/
Postat av: kicki

Usch vildsvin!!....var ute vid 06.30 en morgon i skogen med Annie, sprang på en riktig best på ca 50 m avstånd....stod blickstilla...vågade inte röra mig, var troligtvis en galt för den va as stor...den fick vittring på oss men bökade runt i säkert en kvart innan den lommade iväg å jag kunde börja andas!!L

2009-11-08 @ 19:35:45
URL: http://gammtackan .blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0