Höst

Nu måste man säga att hösten är här på riktigt! Jag älskar hösten! men är inte så förtjust i vintern.
Kan bero på att när vintern kommer blir det kallt och det klarar inte min kropp av , lederna blir stela
och ständigt värk. Men hösten är skön med hög klar luft, vackra färger i naturen , och framförallt
att man kan tillbringa mycket tid ute i naturen som är som balsam för själen.




Igår tillbringade jag dagen i skogen,och det här är en del av det som skogen ger.
Man får passa på innan frosten kommer och tar allt detta!



Frasse börjar bli stel och ledbruten som matte men med till skogen vill han!
Sen sover han som en stock, med högjudda snarkningar , ja han är en riktig
god vän och jag älskar honom.



Det här året har varit ett riktigt bärår, har alldrig sett så mycket blåbär
Nästa år kan det bli sämre så det är bäst att passa på!



Lite kalas har jag hunnit med också, i Sillbo har både Marita och Arne
fyllt år Arne har fyllt 80 år! det kan man inte tro om den krutgubben!
ska se om jag hittar en bild på honom , annars är det mest djur på min
blogg.



Han ser lite allvarlig ut här , men för det mesta är han glad.



Här står 65 åringen, här hänger inget löst



Ömsesidig ömhet mellan människa och djur!


Har hunnit varit på marknad i Uppsala med tjejgänget , avslutar
med en bild därifrån.




Sött trollpar eller hur?

godnatt mina nära o kära!

Kommentarer
Postat av: Sara

Fin bild på micke och valp!!! Mycket fin. Jag gillar även den sista bilden på Marita och Carina!

PUSS

2009-09-15 @ 09:45:04
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0