Loppis m.m.

Ja nu har jag varit på loppis igen, tänk att det kan vara sååå roligt, man har väl inte så stora krav på livet.
Men jag älskar att åka på loppis , man träffar så mycket trevligt folk, sen kanske man hittar något litet fynd
som inte påverkar plånboken FÖR mycket. Jag tog med mig Marita, för det är så trevligt med sällskap, så man
kan fika o prata lite "skit". Det här var en riktig storloppis i V-ås 200 utställare och grejer fanns det gott om.
 

Jäg är ju knäpp , det första jag får syn på är ju nåt riktigt gulligt! en hundvalp! såå söt

men tyvärr var det ingen loppishund.

Min syster hade oxså ett loppisbord, det gick bra med försäljningen, Marita passar

att vila sina svällda fötter.

Otroligt stor lokal , där fick man bra motion gick nog många kilometer den dagen.

Nej nu åker vi hem tycker Marita och det är väl bara att hänga med.

Men först tar vi en tur till Tina o Micael o pojkarna för lite fika.

Den enda som fastnade på plåten i den här familjen var Luckas.

Nej nu avslutar jag denna gång , för en deckare är på gång

Hoppas ni har det bra alla mina nära o kära!


Kommentarer
Postat av: Sara

Ja man är ju sugen på en liten valp, men inte en jack russel, Haha!

2010-04-20 @ 18:46:58
URL: http://saraagren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0