Tiden går på "våran gata"

Ja tiden går fort! redan augusti, om 7 veckor är det val! då ska det väl nötas om både det ena och det andra , vilket ben ska man stå på tro? det högra eller det vänstra , man kanske får stå och vingla på ett ben! När jag gick med dammsugaren och lyssnade när dom interjuvade politiker kom jag underfund med att man alldrig får ett konkret svar , man är lika ovetande som före frågan .
inte för att jag angagerar mig så mycket i politiken, men det håller på att gå överstyr med allting
så mycket inser jag . Nej byt ut hela regeringen , in med lite friskt blod som vet lite om livet.
Man får ju faktiskt lite ångest, när dom bara tar o tar från dom som har minst att leva av ,fast de flesta arbetat och slitit hela sitt liv, fyy skäms. mitt under mitt upprörda tänkande ringde min son och var lika upprörd över alla dessa orättvisor. Det kändes riktigt skönt att få ventilera sina åsikter ,så han räddade min dag. därefter gled dammsugaren lätt över golvet fast man har ont både här o där.

Ja det där var mina funderingar av det allvarligare slaget , ska se om jag kan fortsätta med något trevligare.


Här hade vi besök från "kojan" i Västerås, vi besökte söderfors för en riktig fiskar dag!



Linus är också med naturligtvis!

Det nappade lite dåligt denna dag , därför sommnade lucas?

Micael fick i alla fall ( nere till vänster)

här kan man njuta av den vackra utsikten, och andas den sköna luften.

Ja Tessan hade ju rätt att vara mallig , över denna bjässe!

Ja det var en härlig dag med sina nära och kära!

Avslutar med en bild på vår kvällsgäst som smaskar i sig några äpplen.

Ja som ni ser finns det både fina och mindre fina stunder ,det är väl så.

Godnatt mina nära o kära och resten med.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0