Ha de bra alla hjärtan!

Ja i dag är det alla hjärtans dag! Är det någon skillnad? Kanske att man tänker lite extra på sina nära o kära, men det gör man ju annars med lika mycket , så det gör väl inte så stor skillnad!

Idag har det varit en strålande dag! takdropp och mycket sol typiskt en riktig GLADAG.
Sara och Amme har varit på besök i helgen, Då har det blivit mycket motion med hundar.

Som ni ser kommer alla hundar överens, Frasse, Linus,Golle och lilla Tullan.

Det är bra att man får hjäp med snöskottningen!

Har alldrig sett så mycket domherrar som i år! dom fordrar mycket mat,när vintern

är så hård.

Vad ska hon ta vägen då? funderar Golle.

Ja vår värld består mycket av djur, det är äkta och villkorslös kärlek!

Man kan tycka det är jobbigt ibland när det ska kissas när det är 30gr kallt

men man får så mycket tillbaka , man blir så rofylld.

Här är det "Tullan" som för befälet . Jag har varit promenerare åt

Tullan i 14 dgr, vi har minskat 3 kg i hop, Tullan 1kg jag 2kg , bra va?

Här går vi förbi Anders o Sivs hus, mycket snö!

Här har jag fått gubben med mig ut!!! den som saknas på denna

bild är min trogna vän Fasse , jag blir så vemodig . Han har blivit

så svag i sina ben så han orkar inte gå så långt , men jag försöker

göra hans sista tid så bra som möjligt, fast det är som en stor klumt

i bröstet.

Han är så trött!

Ja livet är upp och ner , både glädjeämmnen och lessamheter, det är väl så livet är!

jag hoppas alla mina nära och kära har det bra!

Många kramar till er alla!


Kommentarer
Postat av: Thessan

Vilka fina kort du har tagit morsan!!:)



vi får fira våran kärleksdag kanske på fredag, eller lördag :)

2010-02-15 @ 10:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0