Herr frost har kommit till våran gata

Ja nu är det bitande kyla vissa dagar , då känner man för att byta gardiner med lite varma färger ta fram några ljuslyktor, lägga sig i soffan och mysa med Linus bakom rumpan ( riktigt mysigt)
På kontoret har jag också bytt gardiner till varma färger , egen fåtölj till Linus som han ligger i
när jag sitter vid datorn!

Här ligger han gullegrisen!

Här är vi på besö hos Sara o Amme Även där är hundarna medelpunkten!

Det här är en situation jag aldrig trodde jag skulle få uppleva, när Linus kom till oss jagade han katterna så fort han kom åt. En vecka tog det innan han blev kompis med katterna, Bell på bilden
och Linus är bästisar, ligger i soffan i hop varje kväll

Här står kompisarna och tittar efter rådjuret som sprang förbi i en rasande fart,den här promenaden var 2km lång men "Bell" var med hela vägen. Sen Linus fick specialkost för sitt förhöjda blodsocker, blev av med 2kg så är han som en ny fiol! Matte har blivit bra i sin hälsporre så nu kan vi gå hur långt som helst! hur skönt som helst.

Ja denna vecka har varit händelserik, något varje dag . Erka o Tessan har varit här några dagar
och hjälpt oss. Igår var Tessan o jag till Västerås , för jag skulle m-rönka nacken , då passad vi på att ta en heldag , riktigt trevligt o mysigt hade vi! avslutade med en ficka hos Micael Tina och mina gulliga barnbarn.
Idag var Krister o jag till Fagersta och hämtade nya matsalsmöbler , hälsade på min syster o man
blev bjudna på mat o kaffe . Hemma skötte Tessan o Erka ruljansen , tack ska ni ha UNGAR!

Avslutar denna kväll med en höstbild jag tog på min senaste promenad.

Ser ni katten som smyger på oss och tror att han inte syns? Gulligt va?

tack för i kväll, alla mina nära o kära, ta hand om varandra!


Kommentarer
Postat av: Erka

Är det Ingo på sista bilden?:)

2010-10-22 @ 10:14:08
Postat av: Sara

Hej! Nu var det alldeles för länge sedan du uppdaterade bloggen! Jag har öppnat min nya su titta gärna in och skriv några rader! Kram Sara

2010-12-08 @ 00:23:32
URL: http://twinkely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0