kylan håller i sig!

Ja kylan håller i sig, man börjar faktiskt lessnas när det håller sig runt 15 g dag efter dag. Det är värst innan man får på sig alla kläder för att ta sig ut , men hundarna måste ju ut på toa så det är bara ge sig i väg. När man sen efter mycket om o men kommer i väg med hundar o spark känns det riktigt skönt! Tur man har djuren som ser till att man man får sin motion. Eftersom som jag mest umgås med djur så tog jag mig en tur till Uppsala för att hälsa på Sara o Amme , men där är det ju inte mycket bättre ! där är det ju oxså djur . Finns ingen som får mig att känna mig så välkommen som djuren , pussar i mängder svansar som viftar . det värmer i hjärtat.




Är man inte FÖR söt! Inte undra på att namnet Polly passar , söt som en godis.

Ja som ni ser har djuren blivit våran livsstil , med mycket glädje och ibland sorg pricis så som livet är.
Man måste ta tillvara glädjen i livet för att orka med sorgen.

Det har även varit fest på " våran " gata, Lille-Mor har uppnått den akningsvärda åldern av 60 år. kan man inte tro hon ser ut som en ung "tjej" . Hon tillhör väl en bra årgång.



Här är festen i full gång , god mat och trevligt folk ! alla känner varandra så det blir då inte någon som sitter tyst.



Kramkalas ska det också vara !


Här är det Anders som är i stöten Födelsebarnet är också med på bild. Bilderna är lite suddiga, undrar vad det kan bero på?


Här sitter Siv o Gittan och slappar lite efter allt stoj o glam. Ja en trevlig fest var det, trevligt folk och alla ritualer följdes till punkt o pricka ha ha.



Här kommer Maj den trogna festfixaren , bär o släpar men lika glad ändå!!!!

Tur vi har rymlig soffa för den här fåtöljen har bästisarna Ingemar o Bell lagt beslag på!

Nu är det slutskrivet för i dag, nu är det Lets dance som gäller .

Hoppas ni tar på er långkallingar och mössor i kylan! sköt om er alla mina kära!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0