Träningsvärk

Ja alltid har man någon krämpa som ger sig tillkänna någonstans! För tillfället är det stela muskler som ger sig tillkänna på grund av sparkåkning, Men jag har kommit på en ganska bra grej, eftersom som man alltid har värk o ont någonstans försöker jag att inte lådsas om den och det funkar ganska bra. Första dagarna jag åkte + två hundar trodde jag att jag skulle tappa andan men ju fler dagar jag åkte desto bättre gick det! Man måste vara envis så inte sjukdomen styr mitt liv , det är bättre jag kan ha den under kontroll.





Ja så här kan det se ut! det bär i mot innan man tar sig ut men sen efteråt känns dett skönt!



Här kan jag tala om att det gick fort! Ni ser väl att det bara är is? men hundarna älskar när jag kommer med sparken.



Nog är det vackert på vintern när solen skiner, om man inte behöver tänka på att det ska eldas !




Ibland när man varit hemma en lång period måste man ut och röra på sig, så man inte blir osocial, för det är man ju ibland , då får man skärpa till sig lite. Åkte och hälsade på Sara i Uppsala , träffade även Tessan som var på besök hos Sara. Var till min favoritaffär i uppsala först(röda korset) där jag gjorde lite fynd. Avslutade med ett besök på IKEA, sen fick det vara nog med affärer.
Åkte till Sara där jag fick mat o kaffe o vila mina trötta fötter. Fick även många blöta pussar av små varma gulliga varelser.







ja dessa djur! Men söta är dom.



Denna gång blev det bara bilder på djuren, men oftast blir det faktiskt så! ska skärpa
mig till nästa gång (om jag kan) . Hoppas ni förstår att jag tänker på er alla mina nära o kära!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig du är som åker med sparken, när jag får pengar och om det är snö kvar ska jag skaffa en sele till Linkan så han kan hänga med mig ut i skidspåret :)

2011-01-30 @ 23:12:07
URL: http://twinkely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0