Hej igen




Naturen målar åt oss, dag efter dag. Bilder av oändlig skönhet,
om vi bara har ögon att se dem.....


Tycker dikten passar i hop med bilden, här ser man skönheten i naturen , och man behöver inte
åka så långt för att njuta av den. Myran heter detta bad och ligger i Huddunge. här badade våra
barn när dom var  små, så det blir inte så ofta man åker dit men det händer ibland.



Här sitter Marita och njuter utav det medhavda kaffet, det smakade riktigt gott!

Har varit förkyld i 14 dagar och mått som jag tydligen fötjänar, man uppskattar verkligen
när man piggar på sig och känner när livsandarna vaknar.
Har inte ens haft lust att måla, då har jag nått botten. nu börjar lusten att måla igen komma tillbaka,så det är nog hopp om livet.



Har tecknat en skiss på min spanjor , men ska måla en helfigur på honom , skulle vilja ha lite goda råd på vilka bilder som är bäst!




Ja det är inte lätt at ta kort på djur, dom vet ju inte att dom ska sitta still!



Ja nu har vi öppnat hantverksboden igen , det går så fort , ÅREN! det finns fler saker
än någonsin! bara att komma och fynda!



 ni ser att det är laddat för sommaren, men det är stor åtgång på hantverket!



Våran hembygdsgård är alltid välbesökt! så här mycket folk var det på midsommaraftonen.

Avslutar med en vacker bild från natursköna Huddunge, och önskar alla mina nära o kära en
skön sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0