Samkväm på våran gata!

Nu har vi träffats och haft det så trevligt igen på " våran gata. Denna gång var det mig det gällde.
Eftersom jag fyllt år så bjöd dom krister och mig på mat , även presenter fick jag. Kan inte förstå hur snälla och omtänksamma alla på våran gata är! tog några bilder på våra snälla grannar så ni får se hur dom ser ut.



Här ser vi Maj o Hans fina trädgård , dom har så otroligt fint det är som natt o dag med våran!



Här är allas humör på topp!



Här försöker Solan inleda en liten flört med Lasse och gittan ser inte ut att ha något i mot det!!!!!!!



Vad lurar Maj på nu då? hon ser lite full i faan ut!



här ser vi lite avslagna ut, är det för att flaskan är tom tro?



Så där ja ska det se ut!



Lillemor o Klas tar en liten paus.



Avslutningen på den goda middagen var denna goda tårta! Tack alla mina goda grannar och vänner
för den underbara festen!!!!!!


avslutar med en bild från Maj o Hans fina trädgård! många kramar till mina nära o kära.

Kommentarer
Postat av: Solveig

Ja denna fest var mycket glad och trivsam och tack för dina fina bilder Gunnel.

2011-08-14 @ 19:14:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0