"Vad händer på våran gata"

a vad händer på våran gata? Det är liksom en slags mellantid nu innan våren kör i gång på riktigt.
Ska man få något gjort måste det göras nu. Sen när försommaren kommer får man inget gjort inne
då vill man vara ute. Dagarna går så otroligt fort jag tycker inte jag hinner mycket på en dag. Kan det bero på att man blivit långsammare och stelare kanske ? Man får väl göra så gott man kan i sin egen takt. Har kommit underfund med att man nog måste ta vara på varje dag , för man vet alldrig vad som händer, göra det man tycker är roligt inte ställa så höga krav på sig själv. Men  på våran gata har i alla fall våren smyga sig fram trots bakslaget med blåst o snö igår.




Vid "Löfstands" husknut blommade snödropparna för fullt!





I onsdags var det kafekväll i Huddunge församlingshem, när jag var på väg dit
var jag tvungen att stanna och ta en bild på alla dessa svanar, som kommit tillbaka
efter vintern "härligt".



På cafekvällen där temat var " att utrota hungern" kom det ganska mycket folk
det är alltid roligt när man anordnar något. Britt o Maj låter sig väl smaka av fikat vi bjöd på.

Ja veckorna går fort , det händer både det ena och det andra,vi har även varit hundvakt en vecka
åt två busiga hundar, lite trötta blev vi allt!



Här sitter dom och ser oskyldiga ut!


Eftersom jag har ny dator blir det lite tok iblan, som att Linus kom högst upp fast han skulle vara sist,
för att visa så trött han blev när busungarna åkt hem.

god natt alla mina nära o kära!
























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0